نوشته شده توسط : reza

تبلیغات چاپی به هر شکلی که باشد، باعث رشد کسب و کار می‌شود. انواع تبلیغات چاپی برای معرفی محصولات و خدمات و برندسازی کاربرد دارد. استفاده از طراحی‌ گرافیکی در کنار به‌کارگیری دستگاه‌های حرفه‌ای چاپ یک راه بی‌نظیر برای تعامل با مشتریان و حتی شرکای تجاری ایجاد کرده است. فقط کافی است توجه کنید کدام روش برای کدام کسب و کار شما مناسب‌تر است. مثلا برای تبلیغات مدیریتی، چاپ ست اداری کاربرد تبلیغاتی دارد و برای برگزاری یک همایش، چاپ تراکت یا پوستر موثرتر است.

این نوع از تبلیغات به راحتی باعث ارتباط مستقیم مشتری با برند شما می‌شود. از طرفی شماره تماس و آدرس و سایر اطلاعات لازم در اختیار او قرار می‌گیرد و در صورتی که به تولیدات شما نیاز داشته باشد، به راحتی پیدایتان می‌کند. با استفاده از تبلیغات چاپی، برند شما تا مدت ها در ذهن مشتری ماندگار می‌شود. به این ترتیب با صرف هزینه‌ای نه چندان زیاد، می‌توانید برای کسب و کار خود برندسازی کنید.

آن‌چه که مسلم است این است که مشتری ارتباط خیلی بهتری با تبلیغات چاپی برقرار می‌کند زیرا در مقابل دیدش قرار دارد و برایش قابل لمس است.

چاپ لیبل پی وی سی

استفاده از روش‌های تبلیغاتی چاپی با توجه به محصولات مختلف متفاوت است. در معرفی کالاهای آرایشی بهداشتی، لوازم خانگی، محصولات کارخانجات شیمیایی و حتی خودروسازی، چاپ لیبل پی وی سی کارآمد است و به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصولات از نظر مقاومت نسبت به رطوبت و کشش و پارگی، از لیبل‌های کاغذی ارجعیت دارند.

چاپ لیبل پی وی سی

اگر با توجه به نوع محصول خود، احتیاجی به لیبل ضد آب ندارید، لیبل‌های کاغذی با طراحی زیبا و مقرون به صرفه می‌توانند محصول شما را به خریداران معرفی کنند. اما اگر مقاومت نسبت به رطوبت برایتان مهم است می توانید لیبل‌های سلفونی را سفارش دهید. در صورتی که به دنبال لیبل‌های لوکس هستید، می‌توانید لیبل‌های متالایز را انتخاب کنید.

تنوع انتخاب خدمات تبلیغاتی با چاپ بسیار متنوع است و برای تمام سلیقه‌های صاحبان مشاغل پیشنهاد خاصی دارد. لیبل‌های پی وی سی روی بسته‌بندی محصولات باقی می‌مانند. بنابراین حتی اگر مشتری بعد از تمام شدن محصول، باز هم از بسته‌بندی آن استفاده کند، نام برند شما در مقابلش دیده می‌شود و در ذهنش حک خواهد شد.

چاپ سربرگ رسمی

در سازمان‌های اداری و مدیریتی بهترین روش برای استفاده از تبلیغات چاپی، چاپ سربرگ رسمی است. زیرا در تمام مکاتبات انجام شده، نام برند در بالای برگه‌ها به چشم می‌خورد. سربرگ رسمی در خارج از سازمان شما نقش بازاریابی را به خوبی ایفا می‌‌کند. . این نکته در برندینگ سازمان نقش مهمی دارد و توجه به طراحی خاص و زیبا بودن آن مهم است. در صفحه‌های سربرگ هم می‌توان نقشی ساده طراحی و چاپ کرد تا جلوه بصری آن را افزایش دهد و جذابیت بصری برگه‌ها را بیشتر می‌کند. این نقش معمولا لوگوی سازمان مربوطه با رنگ‌های ملایم است. البته باید دقت داشته باشید که طرح ایجاد شده نباید مانع خواندن نوشته‌های روی کاغذ شود و باید خیلی ملایم و کم‌رنگ باشد.

چاپ سربرگ

توجه به اندازه برگه سر برگ نیز با توجه به میزان مطالبی که در آن نوشته می‌شود مهم است. می‌توانید در سایزهای مختلف برای مکاتبات مختلف، سربرگ‌ها را در اندازه‌های مختلف سفارش دهید. با این‌کار علاوه بر صرفه جویی در کاغذ و هزینه، می‌توانید برای هر نوع نامه‌نگاری و یادداشتی از برگه‌های مزین به نام برند خودتان استفاده کنید.

البته برندهای بزرگ به چاپ سربرگ محدود نمی‌شوند. آن‌ها ست اداری را به صورت کامل چاپ می‌کنند. ست اداری شامل کارت ویزیت، کاتالوگ، فولدر و حتی جای کاغذ یادداشت است. با وجود اینکه امکان سفارش هرکدام از این محصولات به صورت مجزا هم وجود دارد، اما سفارش همه آن‌ها با طرحی هماهنگ، انتخاب برندهای لوکس است.

چاپ فاکتور

در تمام خرید و فروش‌هایی که انجام می‌شود، رد و بدل کردن فاکتور ضروری است. همین موضوع باعث می‌شود چاپ فاکتور به عنوان یک ابزار تبلیغاتی چاپی عمل کند. در واقع زمانی که شما فاکتوری به مشتری ارائه می‌دهید، به راحتی نام برند سازمان یا شرکت خود را بهتر معرفی می‌کنید و این کار باعث می‌شود برند شما از طریق حافظه بصری در ذهن مشتری ماندگار شود. برندسازی از طریق همین کارهای ساده هم امکان‌پذیر است.

استفاده از فاکتورهای مزین به نام برند شما به جای فاکتورهای معمولی، وجهه کسب و کارتان را حرفه‌ای‌تر و لوکس‌تر جلوه می‌دهد. شما با چاپ فاکتور اختصاصی می‌توانید اطلاعات و ویژگی‌هایی که خودتان نیاز دارید را در بالای فاکتور درج کنید. همچنین جدول فاکتور هم مطابق با اطلاعات محصولات خودتان شخصی‌سازی می‌شود. در نتیجه نیازی ندارید فاکتورهای از پیش آماده را مطابق با محصولاتتان پر کنید و در بعضی از قسمت‌های آن اطلاعات اشتباه وارد کنید. این مسئله به صورت ناخودآگاه روی ذهن افرادی که از شما خرید می‌کنند، تأثیر می‌گذارد.

احتمال معرفی شما به دیگران از طریق مشتریانی که با فاکتور از شما خرید کرده‌اند بیشتر است. زیرا خریدی مطمئن انجام داده‌اند و دیگران را نیز به انجام چنین خریدی ترغیب می‌کنند. به این ترتیب شما با چاپ فاکتور، علاوه بر بهره مندی از مزایای دیگر آن، اعتماد مشتری را هم به خود جلب می‌کنید.

سخن آخر

هنوز هم تبلیغات چاپی اولین انتخاب و برترین انتخاب صاحبان کسب و کار برای رشد و گسترش بازار فروش است. سایر روش‌ها در اولویت‌های بعدی قرار دارد. هر کس با توجه به آنچه که مناسب کسب و کارش است یک یا چند روش از تبلیغات چاپی را به کار می‌گیرد و اگر برای این کار از تجربه افراد ماهر و با تجربه استفاده کرده باشد، با فروش بیشتر به سود چند برابر دست می‌یابد.

شما هم برای کسب اطلاعات و دریافت مشاوره برای انتخاب نوع تبلیغات چاپی متناسب با کسب و کار خود می‌توانید با کارشناسان ماهر و با تجربه شرکت فرتاک تماس بگیرید. هم‌چنین می‌توانید اجرای کار تبلیغات چاپی خود را به ایشان بسپارید و منتظر باشید تا ایشان با استفاده از کارشناسان ماهر و با تجربه خود در امور تبلیغات چاپی؛ سفارش شما را در کوتاهترین زمان ممکن و بهترین هزینه آماده کنند. خدمات فرتاک در تهران ارائه می‌شود، اما امکان ارسال محصولات چاپی به سایر شهرهای ایران هم وجود دارد.



:: برچسب‌ها: اخبار , چاپ , چاپخانه , تهران , اخبار چاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 فروردين 1404 | نظرات (0)
نوشته شده توسط : reza

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که در حین پیاده‌روی، ناگهان چاپ پوستر روی دیوار توجهتان جلب کند؟ اگر این پوستر در مسیری که هر روز آن را طی می‌کنید،‌ قرار داشته باشد، پس به صورت روزانه آن را می‌بینید و احتمالا بعد از چند روز، محتوا و جملات آن را حفظ خواهید شد! این هدف اصلی از بازاریابی با چاپ پوستر است.

وقتی از بازاریابی با پوستر صحبت می‌کنیم، بسیاری از افراد فقط به نمونه‌های تبلیغاتی این محصول توجه می‌کنند. اما روش‌های دیگری هم برای بازاریابی با پوستر وجود دارد که در این مقاله به آن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

پوستر

چرا به چاپ پوستر نیاز داریم؟

ما نمی‌توانیم گسترش روزافزون تبلیغات در فضای مجازی را انکار کنیم؛ در حال حاضر بخش مهمی از بازاریابی در فضای دیجیتال انجام می‌شود. اما هنوز افرادی هستند که زیاد با این فضاها سر و کار ندارند. تبلیغات چاپی از جمله پوستر بهترین روش برای جلب توجه این افراد و برندسازی در ذهن آن‌ها هستند. البته که پوسترهای فیزیکی، توجه افراد فعال در فضای دیجیتال را هم جلب می‌کند؛ آن‌ها تبلیغات مجازی زیادی دیده‌اند و دیگر کم‌تر به این تبلیغات توجه می‌کنند؛ اما یک پوستر خوش رنگ و لعاب و باکیفیت روی دیوار، نگاهشان را به سمت خود می‌کشد.

یکی از مهم ترین نکات در استفاده از پوستر تبلیغاتی، مکانی که آن را نصب می‌کنید. پوسترها معمولا باید در مکان‌های پر رفت و آمد نصب شوند و در تیررس نگاه مخاطبان قرار داشته باشند تا بتوانند پیامشان را به مخاطب برسانند. وقتی افراد در رفت و آمد روزانه با این پوستر مواجه می‌شوند، ناخودآگاه پیام و برند شما در ذهنشان تداعی می‌شود.

روش های بازاریابی با چاپ پوستر

روش‌های بازاریابی با چاپ پوستر

پوسترها حاوی پیامی کوتاه و خلاقانه برای جلب نظر افراد هستند. طراحان و ایده‌پردازان باید زمان زیادی برای ایجاد طرح خلاقانه پوستر صرف کنند تا بتوانند به هدفشان برسند و توجه مخاطبان را جلب کنند. تعیین نوع پوستر و شیوه برندینگ با آن، یکی از مهم‌ترین نکاتی است که قبل از طراحی باید تعیین شود. در ادامه انواع متدهای بازاریابی و برندینگ با این محصول را توضیح می‌دهیم.

۱. چاپ پوستر تبلیغاتی

پوسترها در اغلب موارد برای تبلیغات چاپ ارزان می‌شوند. گرافیک و جلوه‌های بصری در این محصول باید طوری باشد که حتی نظر پرمشغله‌ترین رهگذران را هم به خود جلب کند و آن‌ها را به اندکی مکث وادارد. این متد هم برای کسب و کارهای تازه و هم بیزینس‌های قدیمی کاربرد دارد. بسیاری از شرکت‌های باسابقه و معتبر محصول جدید یا خدمات جدیدی که ارائه می‌دهند را با پوستر به مشتریان معرفی می‌کنند.

مهم‌ترین نکاتی که در طراحی و چاپ پوستر تبلیغاتی حرفه‌ای باید به آن توجه داشته باشید، عبارت است از:

  • استفاده از یک پیام کوتاه و رسا
  • استفاده از عکس های خلاقانه و حرفه‌ای
  • انتقال مزایای محصولات و خدمات و ایجاد نیاز در مخاطب به شیوه‌ای خلاقانه در محتوای پوستر
  • ترکیب بندی درست عناصر بصری
  • ترکیب رنگ‌های درست و استفاده از هارمونی بین رنگ‌ها
  • طراحی مینیمال
  • استفاده از عناصر هویت برند مانند لوگو و شعار مجموعه (لوگو معمولا در بالای سمت چپ پوستر چاپ می‌شود)
  • ثبت اطلاعات تماس
  • استفاده از فونت مناسب برای مشخص بودن از فاصله چند متری

۲. اطلاع‌رسانی درباره رویدادهای مهم

کسب و کارهای مختلف برای اعلام رویدادهای مهم از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند. اطلاعاتی نظیر برگزاری جشنواره فروش محصولات و خدمات، تخفیفات ویژه برای فروش محصولات و آفرهای خاص برند را می‌توانید با پوستر به اطلاع مشتریان واقعی و احتمالی برند خود برسانید.

استفاده از این روش برای اطلاع رسانی آسان‌تر از سایر روش‌های تبلیغاتی زود بازده است. با نصب پوستر حتی در نزدیکترین محل به فروشگاه و یا شرکت خود، با استقبال زیادی مواجه خواهید شد. زیرا اکثر افرادی که پوستر را می‌بینند، از نزدیک محل کار شما عبور می‌کنند و می‌توانند حداقل چند دقیقه برای پیگیری پیشنهادهای ویژه‌ای که ارائه داده‌اید یا شرکت در رویدادی که برگزاری کرده‌اید، زمان بگذارند.

۳. انتشار خبر تغییرات در کسب و کار شما

همه کسب وکارها در حال برنامه‌ریزی و ایجاد تغییرات برای افزایش کیفیت و رونق بیشتر هستند. وقتی محصول جدیدی تولید کرده‌اید یا خدمات تازه‌تری ارائه می‌دهید، باید برنامه دقیقی برای اعلام آن به مشتریان داشته باشید. ارائه خدمات و محصولات جدید بدون تبلیغات و اطلاع‌رسانی، هیچوقت دستاوردی که می‌خواهید را به شما نمی‌دهد.

یکی از بهترین روش‌های اطلاع‌رسانی درباره خبرهای مهم کسب و کارتان، چاپ پوستر است. شما هم می‌توانید این پوسترها را برای اطلاع‌رسانی درباره تغییرات استفاده کنید و هم برای کنجکاوسازی افراد. برای کنجکاوسازی فقط باید به مخاطبان بگویید منتظر تغییر باشند، اما برای اینکه متوجه شوند تغییر مورد نظر چیست، باید منتظر بمانند.

آیا چاپ پوستر به تنهایی کافی است

آیا چاپ پوستر به تنهایی برای تبلیغات و برندینگ کافی است؟

طراحی و چاپ پوستر هر چقدر هم که حرفه‌ای و خاص باشد، اگر در جای مناسبی نصب نشود، سودی نخواهد داشت. از طرف دیگر، استفاده از سایر روش‌های تبلیغات چاپی هم احتمال موفقیت شما در بازاریابی را افزایش می‌دهد. تبلیغات چاپی به شما کمک می‌کنند در دنیای واقعی دیده شوید و نام برندتان را در ذهن مخاطبان حک کنید. ایجاد یک بسته هدفمند از تبلیغات چاپی، دستاوردهای زیادی دارد و می‌تواند حجم فروشتان را چند برابر کند.

کلام آخر

در این مقاله شما را با روش‌های مختلف تبلیغات با چاپ پوستر و چاپ دفترچه یادداشت مزایای آن‌ها آشنا کردیم. چاپ پوستر، به تنهایی یا به عنوان مکمل انواع دیگر بازاریابی‌ به کار می‌رود. کسب و کارهای بسیاری توانسته‌اند با استفاده از این محصول به اهدافی که برای تبلیغات در نظر گرفته بودند، برسند.

اگر برای تبلیغات حرفه‌ای کسب و کارتان تصمیم به چاپ پوستر دارید، می‌توانید با کارشناسان ماهر و باتجربه شرکت فرتاک تماس بگیرید. تیم فرتاک از افراد حرفه‌ای و باتجربه در زمینه طراحی پوستر و اپراتور چاپ تشکیل شده است. این مجموعه از جدیدترین دستگاه‌های چاپ برای این کار استفاده می‌کند و می‌تواند باکیفیت‌ترین محصول را با بهترین قیمت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما تحویل بدهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش، روی لینک کلیک کنید و وارد سایت چاپ فرتاک شوید.



:: برچسب‌ها: اخبار , چاپ , چاپخانه , تهران , اخبار چاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 فروردين 1404 | نظرات (0)
نوشته شده توسط : reza

استند رول آپ ، نوعی استند نمایشگاهی هست که قابلیت‌هایی چون تا شدن و جدا شدن قطعات از یکدیگر را دارد و به راحتی داخل یک کیف برزنتی حمل می‌شود. ابعاد استند رول آپ نقش مهمی در تعیین قیمت آن دارد. هر چه ابعاد آن بزرگ‌تر باشد هزینه طراحی و چاپ نیز بیشتر خواهد بود. عامل مهم دیگر که در قیمت چاپ آن تاثیر دارد نوع استند رول آپ است. دو نوع استند رول آپ وجود دارد، نوع اول استند ثابت و نوع دوم استند آپ گردان است.نوع گردان آن با داشتن یک موتور برای به حرکت در آوردن آن بر قیمت این سازه تاثیر دارد. نوع چاپ در استند رول آپ اغلب، چاپ پلات لمینت است. اما در صورت تمایل مشتری می‌توان از انواع چاپ دیگر نیز استفاده کرد.

عامل مهم دیگری که در قیمت و زیبایی چاپ استند رول آپ تاثیر دارد استفاده از رنگ‌های متنوع، تصاویر با کیفیت عالی، طرح لوگو است. همچنین، پایه استند آپ که در طرح‌ها و شکل‌های مختلفی تولید می‌شود، می‌تواند روی قیمت آن تاثیرگذار باشد. انواع چاپ روی استند رول آپ به شرح زیر است که موجب اهمیت چاپ استند رول آپ می‌شوند.

  • پایه پهن
  • دوطرفه همراه هالوژن
  • آویزان گردان
  • گردان دوطرفه
  • ساده به صورت یک طرفه
  • گردان به صورت یک طرفه

چاپ کاتالوگ جهت دیده شدن برند و کسب و کار

با توجه به فضای رقابتی در هر صنف، طراحی و چاپ کاتالوگ با جذابیت بصری نقش مهمی در اهداف تبلیغاتی هر مجموعه ایفا می‌کند و به تنهایی می‌تواند در روند برندسازی، بازاریابی و فروش هر مجموعه موثر باشد. کاتالوگ‌ها می‌توانند وسیله ای سریع برای سفارش با تکمیل سفارشی برای فرم‌های سفارش و درج مشخصات محصول ارائه دهند. چاپ کاتالوگ یک روش محبوب برای بازاریابی پیشنهادات یک شرکت است.

یک کاتالوگ جذاب و با طراحی خوب می‌تواند محصولات یا خدمات را تقریباً برای هر کسب و کاری بفروشد. کسب و کارها در هر اندازه اغلب از کاتالوگ‌ در برنامه‌های بازاریابی خود استفاده می‌کنند. بسیاری از مشاغل چاپ کاتالوگ در دسترس هستند که همه چیز را از چاپ سیاه و سفید تا چاپ تمام رنگی ارائه می‌دهند. همچنین فرآیندهای مختلفی برای چاپ کاتالوگ از جمله چاپ افست، دیجیتال و چاپ تحت وب در دسترس است.

توزیع کاتالوگ یک راه بسیار موثر برای افزایش فروش است. طیف وسیعی از محصولات و خدمات را می‌توان به طور موثر و جذاب با کاتالوگ‌های آموزنده و با طراحی خوب به نمایش گذاشت. برای به دست آوردن حداکثر سود، باید برنامه ریزی دقیقی برای چاپ کاتالوگ انجام شود و زمان صرف ایجاد بهترین ابزار بازاریابی ممکن شود. چاپ کاتالوگ، یک نوع سرمایه گذاری است که محصولات و خدمات شما را در یک بسته کامل و منظم به نمایش می‌گذارد. چاپ کاتالوگ، محصولات و خدمات را سازماندهی می‌کند و آنها را به شیوه ای منظم ارائه می‌کند.

کاتالوگ‌های چاپی، برای اکثر کسب و کارها، از مشاغل کوچک گرفته تا مشاغل بزرگ و شرکت‌های خصوصی ایده آل هستند. چاپ بروشور و کاتالوگ راهی عالی برای نمایش محصولات و گسترش دامنه بازاریابی شرکت شما است. عکس‌ها، جزئیات و مشخصات محصول و کپی‌های بازاریابی قانع‌کننده، همه کارها را برای ترغیب مشتریان به خرید محصولات شما جلب می‌کند.کاتالوگ‌هایی که طراحی خوبی دارند به راحتی قابل استفاده هستند و چینش منظم و زیبایی شناختی محصولات و خدمات را ارائه می‌دهند. آنها همچنین اطلاعات ارزشمندی در مورد شرکت و همچنین اطلاعات مهم تماس و سفارش ارائه می‌دهند.

images_1670941843

چرا باید از ساک دستی کاغذی برای تبلیغ برند خود استفاده کنیم؟

اگر به دنبال یک محصول تبلیغاتی با دوام هستید که مردم هر روز از آن استفاده کنند، لوگوی خود را روی ساک دستی تبلیغ کنید. ساک تبلیغاتی یکی از کاربردی ترین و مقرون به صرفه ترین، روش‌ها برای جلب توجه هر روزه برند شما هست. وقتی چند نفر که ساک دستی را در شهر یا در یک رویداد مانند نمایشگاه تجاری حمل کنند، آگاهی از نام تجاری شما را در ذهن هرکسی که آن را می‌بینند، ایجاد می‌کند.

یک واقعیت غیرقابل انکار است که ساک دستی، ابزاری درخشان برای کمک به ایجاد آگاهی بی سروصدا برای کسب و کار شما هستند و آنها محصولات تبلیغاتی هستند که قدرت ماندگاری جدی را ارائه می‌دهند و بین مشاغل و مشتریان آنها به طور یکسان محبوب هستند. یکی از مزایای اصلی ساک دستی، استفاده مجدد و پایداری آنها است. این ساک‌های دستی بادوام می‌توانند سال‌ها دوام بیاورند و مردم از آن‌ها برای هر چیزی از خرید مواد غذایی گرفته تا کیف‌های روزمره استفاده کنند. این ساک‌های دستی با محیط زیست سازگار هستند.

این نکته را در خصوص استفاده از ساک‌های دستی به خاطر بسپارید که که شرکت‌ها و فروشگاه‌ها می‌توانند لوگوی برند خودشان را بر روی این ساک‌های دستی چاپ کنند. اگر شما هم به دنبال یک جایگزین عالی برای کیسه‌های پلاستیکی هستید و میخواهید گزینه سازگارتری را با محیط زیست انتخاب کنید پس ساک دستی را فراموش نکنید. چند مورد از مزایای چاپ ساک دستی به شرح زیر است:

  • جابجایی و حمل آن توسط مشتری آسان است.
  • مشتری می‌تواند چندین بار از آن استفاده کند.
  • محصول خریداری شده با ساک دستی ارزش بیشتری به ارمغان می‌آورد.
  • نام تجاری محصولات برای زمان بیشتری در چشم مشتری باقی می‌ماند و در ذهن آنها ثبت می‌شود.
  • یک کیف دستی زیبا و با طراحی مناسب ، ارزش افزوده بیشتری را برای محصول داخل ایجاد می‌کند و مشتری قیمت محصول را با رضایت بیشتر ، حتی اگر گران قیمت باشد ، پرداخت می‌کند.
  • تولید و مصرف پلاستیک‌های مخرب محیط زیست را کمتر می‌کند.

رنگ کیف شما بر نحوه تفسیر چاپ تاثیر می‌گذارد. چاپ بر روی رنگ سفید و طبیعی امکان کیفیت بالای تعریف چاپ را می‌کند.

images_1670941848

سخن پایانی

با مراجعه به مراکز معتبر می‌توانید کیفیت چاپ را افزایش داده و در هزینه خود صرفه‌جویی کنید. کارشناسان ما با در نظر گرفتن زمان انجام پروژه و بودجه تبلیغاتی شما این امکان را برای شما فراهم می‌کنند که با چاپ حرفه ای، ارزان و فوری با کیفیت مطلوب به اهداف تبلیغاتی خود دست یابید. شما می‌توانید در تمامی مراحل از طراحی تا چاپ رول استند آپ،کاتالوگ و ساک دستی انجام دهید.



:: برچسب‌ها: اخبار , چاپ , چاپخانه , تهران , اخبار چاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 فروردين 1404 | نظرات (0)
نوشته شده توسط : reza

اگر قصد دارید از تبلیغات چاپی برای کسب و کار خود استفاده کنید حتما می‌دانید که کاتالوگ‌ها و پوسترها و سربرگ‌ها از رایج‌ترین انواع این تبلیغات در جهان هستند. طی سالیان گذشته کسب و کارها از روش‌های مختلفی برای ارتباط با مخاطبانشان استفاده می‌کنند. برخی روش‌های تبلیغات چاپی مثل بروشورها دیگر کاربردی ندارند چون به اندازه گذشته موثر نیست. روش‌هایی چون چاپ کاتالوگ افست ، پوستر و چاپ سربرگ این روزها تاثیرگذاری بیشتری دارند و برای برندینگ و معرفی محصولات و خدمات به مشتریان استفاده می شوند.

در این مقاله به بررسی سه روش تبلیغات چاپی می‌پردازیم. شما با خواندن این مقاله با ویژگی‌های تبلیغات چاپی مختلف آشنا خواهید شد و با در نظر گرفتن این موارد می‌توانید تصمیم بهتری در انتخاب نوع تبلیغات خود بگیرید.

معرفی تبلیغات چاپی موثر و ارزان

معرفی تبلیغات چاپی موثر و ارزان

کاتالوگ ابزاری برای برقراری ارتباط با برند

چاپ کاتالوگ به منظور ایجاد ارتباط بین تولید‌کنندگان و مصرف‌کنندگان انجام می‌شود. کاتالوگ یک ابزار تبلیغاتی به شکل دفترچه یا کتابچه می‌باشد که اطلاعات کاملی از شرکت‌ها و محصولات آنها به سایرین ارائه می کند. کاتالوگ ها از یک یا چند برگه تا شده که روی هم مانند یک کتاب قرار میگیرند تشکیل شده‌اند. مدیران کسب و کارها از کاتالوگ‌های تبلیغاتی به منظور معرفی و بازاریابی برای برند خود استفاده می‌کنند. هر چه طراحی و رنگ‌های به کار رفته در کاتالوگ جذاب‌تر باشد و احساس خاص بودن به مخاطب القا کند شانس موفقیت بیشتری برای جذب دارد.‌ امروزه با وجود گسترش استفاده از کاتالوگ‌ها لازمه موفقیت‌ یک کاتالوگ در جذب مخاطب حرفه‌ای بودن آن است.

فرایند چاپ کاتالوگ جزئیات زیادی دارد اگر قصد دارید خودتان تمام مراحل از طراحی تا چاپ را انجام دهید نیاز به منابع مالی بسیاری دارید. بنابراین بهتر است فرایند طراحی و چاپ کاتالوگ را برون سپاری کنید. تا از مزایای چاپ یک کاتالوگ خلاقانه بهره‌مند شوید.

یک کاتالوگ تبلیغاتی خوب ویژگی‌های زیر را دارد:

  • قابل حمل است.
  • معمولا در طراحی آن‌ها از چهار رنگ استفاده شده است.
  • تصاویر موجود با متن نوشته شده در کاتالوگ همخوانی دارد.
  • در کمترین زمان ممکن مفهوم را به مخاطب برساند.

معرفی تبلیغات چاپی موثر و ارزان

معرفی تبلیغات چاپی موثر و ارزان

چاپ پوستر در هر تعداد و ابعادی برای جلب توجه مخاطبان

چاپ پوسترهای حرفه‌ای و خلاقانه یکی از راه‌های موفقیت تبلیغات برندهای تجاری بزرگ است, اگر کسب و کاری همیشه پوسترهای خلاقانه و حرفه‌ای چاپ کند مخاطبان آن برند همواره منتظر انتشار پوسترهای جدید می‌مانند. مثلا کوکاکولا در مناسبت‌های مختلف پوسترهای جدید و خلاقانه‌ای چاپ می‌کند که در آن لوگوی برند خود را نیز به نمایش می‌گذارد. چاپ این پوسترها یکی از دلایل شهرت جهانی برند کوکاکولا است.

به طور کلی پوسترها در چهار سایز چاپ می‌شوند که رایج‌ترین اندازه پنجاه در هفتاد می‌باشد.

دانستن این نکته خالی از لطف نیست که یک پوستر اگر طراحی حرفه ای داشته باشد اما کاغذ و کیفیت چاپ آن پایین باشد مخاطبان به آن توجهی نمی‌کنند. هدف اصلی از چاپ پوستر دیده شدن تبلیغات برند است پس دانستن این نکات برای موفقیت در نظر داشته باشیم. طراحی حرفه‌ای یک پوستر کار آسانی نیست بلکه نیازمند دانش و تجربه طراحی است. بهتر است طراحی و چاپ پوستر خود را به کارشناسان حرفه‌ای ما بسپارید. در مجموعه چاپ فرتاک طراحان ما اطمینان حاصل می کنند هر آنچه در ذهن شماست به خوبی بر روی پوستر پیاده شود. دقت کنید که شلوغ کردن پوستر با طرح‌ها و متن‌های مختلف تنها باعث سردرگمی مخاطب میشود فرض کنید شخصی سوار بر ماشین باشد از کنار پوستر شما عبور می کند به طور حتم فرصت خواندن ده خط نوشته را ندارد. طراحی قصر باید به گونه ای باشد که با نگاهی کوتاه مخاطب پیام آن را دریافت کرده ۱۰ تا شما تبلیغاتی موفق داشته باشید.

چاپ سربرگ اداری و مدیریتی برای شرکت شما

فعالیت حرفه ای در برندسازی بسیار مهم است. افراد به کسب و کارهایی که به تمام جزئیات برند توجه دارند و به اعتبار خود اهمیت می دهند اعتماد دارند. چاپ پاکت و سربرگ یکی از این جزئیات است که باید به آن توجه کنید. هنگامی که از طرف برند خود نامه می نویسید و در پاکتی که لوگوی شما روی آن چاپ شده می‌گذارید، مخاطبان از همان ابتدا متوجه می شوند که شما چه کسی هستید و حتی برند شما در ذهن آنها حک می شود.

همچنین در مواردی مانند قراردادهای درون سازمانی که با کارمندان خود منعقد می‌کنید یا اطلاعاتی که به مشتری در سربرگ خود ارائه می دهید نام و لوگوی شما ثبت شده است. این نه تنها حرفه ای بودن شما را نشان می دهد، بلکه می تواند در معرض دید دیگران قرار بگیرد و آنها را با کسب و کار شما آشنا کند. یکی از مزایای تبلیغات چاپی کاربردی بودن آنهاست و اگر شخصی از آنها استفاده کند ناخودآگاه پیام برند شما را به افراد مختلف منتقل می کند و نماینده‌ای برای کسب و کار شما می شود.

معرفی تبلیغات چاپی موثر و ارزان

معرفی تبلیغات چاپی موثر و ارزان

کاهش هزینه با چاپ افست سربرگ شما

استفاده از روش های چاپ افست سربرگ می تواند در مقایسه با انگشت نگاری مقرون به صرفه باشد و هزینه های شما را کاهش دهد. تنوع طرح و رنگ هدر یکی از مهم ترین مزایا و ویژگی های این روش برای چاپ انواع هدر است. شما می توانید تعداد هدرهای تیراژ را انتخاب کنید و محدودیتی برای شما وجود نخواهد داشت. انعطاف در نوع محتوا یکی دیگر از ویژگی های مهم چاپ دیجیتال سربرگ است که باعث محبوبیت بیشتر این روش در بین شرکت ها و مشاغل مختلف شده است. کیفیت کارها و موادی که برای چاپ در این روش استفاده می شود بسیار بالا است که باعث بهبود کیفیت چاپ می شود.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم تا به شما را با بهترین روش‌های چاپ تبلیغاتی را آشنا کنیم. حالا احتمالا می‌دانید که اگر قصد چاپ پوستر برای تبلیغات را دارید با چه مواردی را در نظر بگیرید تا راندمان تبلیغاتی شما بالا برود.

مجموعه فرتاک با داشتن تیمی مجرب از طراحان و کارشناسان آماده خدمت‌رسانی به شما صاحبین کسب و کارها که قصد برندینگ برای شرکت خود را دارید است. شما می‌توانید با شماره تلفن‌های موجود در سایت تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره‌مند شوید.



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 فروردين 1404 | نظرات (0)
نوشته شده توسط : reza

اگر صاحب کسب و کار هستید به احتمال فراوان دنبال راهی برای افزایش درآمد و بیشتر دیده شدن باشید. تبلیغات یکی از راه‌های افزایش مشتری و معرفی برند در دنیای امروز است که شرکت‌ها هزینه‌های زیادی برای آن می‌کنند. تبلیغات در دنیای امروز به چند دسته تقسیم می‌شود. تبلیغات چاپی و دیجیتال، در این مقاله قصد داریم شما را با سه نوع از تبلیغات چاپی که در جهان مرسوم است آشنا کنیم. شما پس از مطالعه این مقاله می توانید تصمیم بگیرید کدام روش برای شما کارآمدتر می‌باشد و صرفه اقتصادی برای شما دارد. شمارا به خواندن ادامه این مقاله دعوت می‌کنیم.

images_1670420009

چاپ استند رول‌ آپ

اگر به شرکت‌ها یا برخی نمایشکاه‌ها سرزده باشید می‌بینید که برخی از آن‌ها از بنرهایی ایستاده جهت معرفی شرکت و اهداف خود در محیط استفاده کرده‌اند، این استندها از یک بنر چاپی و پایه آلومینیومی ساخته شده‌اند. مزیت این بنرها این است که وقتی به آن ها نیازی نداشتید می توانید استند را رول کرده و در یک ساک‌دستی یا کیف بگذارید. قسمت آلومینیومی آن‌ها نیز به راحتی به چند قطعه تقسیم شده و مشکلی برای جابجایی آن نیز نخواهید داشت و هر کجا که خواستید می‌توانید استند رول‌آپ خود را نصب کنید. از ویژگی‌های استند رول‌آپ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کم وزن و قابل حمل بودن امکان چاپ طرح‌های مختلف امکان نمایش بیش از یک بنر در مدل گردان امکان تولید در سایزهای مختلف بدلیل متریال استفاده شده در بنر استندها مقاومت بالایی دارند و امکان پاره شدن آن بسیار پایین است.

    images_1670420057

چاپ ساک‌ دستی کاغذی برای دیده شدن در مکان‌های مختلف

چاپ ساک‌دستی یکی از روش‌های تبلیغات چاپی است که قصد داریم آن را به شما معرفی کنیم. ساک دستی کاغذی یا شاپینگ بگ از گذشته راهی برای معرفی برندها بوده است. در این روش بر روی ساک های دستی لوگو، عکس یا نوشته‌ای تبلیغاتی چاپ می‌شود و افراد با در دست داشتن آن هنگامی که از نقطه ای به نقطه دیگر می‌روند و در سطح شهر، مترو و اتوبوس تردد دارند به طور ناخواسته تبلیغ برند شما را می‌کنند. این ساک‌های دستی کاغذی انواع و کاربردهای مختلفی دارند که چند مورد از آن را نام می‌بریم:

  • ساک دستی تبلیغاتی: همانطور از که پیداست این نوع چاپ ساک دستی برای تبلیغات برند و کسب و کار کابرد دارد ساک دستی انتخابانی: چاپ ساک‌دستی انتخاباتی روشی است که نامزدهای انتخابات مختلف از آن جهت کسب آرا استفاده می کنند. نمایندگان داخل این ساک‌ها هدایاای به امید اینکه رای جمع کنند می گذارند و آن را به مردم می‌دهند. ساک دستی نمایشگاهی: چاپ ساک‌دستی نمایشگاهی در نمایشگاه‌ها کاربرد دارد، وقتی شما به برخی غرفه‌ها سر می زنید می بینید که آن‌ها ساک‌‌دستی، تقویم و خودکار و سایر هدایا را به شما جهت کسب مشتری و تبلیغات ارائه می کنند.

چاپ پاکت نوعی دیگر از تبلیغات چاپی توجه به برند و فعالیت حرفه‌ای برای مشتریان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اگر صاحب کسب و کاری هستید سعی کنید ست اداری کاملی داشته باشید. بیایید تصور کنیم قصد دارید که نامه‌ای به یکی از شرکا یا مشتریان خود بفرستید، اگر نامه را در پاکتی بگذارید که نام شرکت و لوگوی شما روی آن چاپ شده است مسلما این اقدام تاثیر بیشتری بر روی ذهن مشتری می گذارد. البته شاید این مورد در دسته تبلیغات چاپی قرار نگیرد. اما به طور حتم بر اعتبار برند شما و اعتماد مشتریان می افزاید. استفاده از ست اداری مزایای زیادی دارد که به چند مورد آن اشاره کردیم:

  • اعتبارسازی برای بیزینس معرفی مستقیم کسب و کار و ماهیت آن نشان دادن این موضوع که شما به کسب و کار خوب اهمیت می دهید. جلب اعتماد مشتریان

چاپ پاکت و سربرگ یکی از انواع تبلیغات چاپی است که شما می توانید از آن برای معرفی بیزینس خود استفاده کنید. به کسب و کار خود اعتبار ببخشید، اعتماد مشتریان بیشتری را جلب کنید. پس بهتر است آن‌ها را مدنظر داشته و از مشاوران ما در ارتباط با آن اطلاعات بیشتری کسب کنید.

کلام آخر: در این مقاله تلاش شد تا شما با تعدادی از روش‌های تبلیغات چاپی آشنا شوید. هر سه روش معرفی شده برای تبلیغات از پربازده‌ترین انواع تبلیغات هستند که شما برای گسترش کسب و کار خود می‌توانید از آن بهره ببرید. درضمن اگر قصد دارید هر چه سریع‌تر از این خدمات تبلیغاتی برخوردار شوید، پیشنهاد ما مجموعه فرتاک است. این مجموعه دارای بروزترین تجهیزات در زمینه چاپ می‌باشدُ همچنین در صورت تمایل می توانید از مشاوره کارشناسان فرتاک بدون هیچ هزینه‌ای بهره مند شوید.



:: برچسب‌ها: اخبار , چاپ , چاپخانه , تهران , اخبار چاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 فروردين 1404 | نظرات (0)
نوشته شده توسط : reza

چاپخانه خدمات بسیار متنوعی به مشتریان ارائه می‌دهد. بسیاری از چاپخانه‌ها روی ارائه کار در تیراژ بالا تأکید دارند، اما گروهی از مشتریان به خدمات خاصی مثل چاپ پوستر تکی نیاز دارند. در این گزارش بررسی می‌کنیم که کدام محصولات را بهتر است با تیراژ بالا سفارش بدهید و کدام یک در تیراژ محدود کفایت می‌کند.

چاپ پوستر تکی

پوسترهای خاص، مخاطبان خاصی دارند. به همین دلیل نیازی نیست در سطح شهر پخش شوند تا در معرض دید قرار بگیرند. چاپ پوستر تکی برای چنین مواقعی کاربرد دارد. این پوسترها باید در کیفیت بالا و تیراژ کم چاپ شوند؛ بسیاری از آن‌ها متعلق به هیچ رویدادی نیستند، تاریخ انقضا ندارند و ممکن است تا چند سال هم در فضایی که نصب می‌شوند، باقی بمانند.

زمانی که صحبت از چاپ پوستر تکی می‌شود، حساسیت بالا می‌رود. طراحی حرفه‌ای، توجه به انتقال درست پیام، تناسب طراحی با پرسونای مخاطب، انتخاب بهترین متریال برای چاپ، انتخاب رنگ‌های مناسب برای چاپ و استفاده از دستگاه‌هایی که خروجی باکیفیتی دارند، مواردی است که باید به آن توجه کرد. اگر سفارش پوستر با تیراژ باشد، هزینه تمام شده هر پوستر پایین‌تر خواهد بود، اما پوسترهای تکی، منحصر به فرد هستند و در اغلب موارد هزینه بیشتری نسبت به نمونه‌‌های معمولی دارند.

چاپ شاپینگ بگ

شاپینگ بگ‌ها انواع مختلفی دارند. تعداد ساک دستی مورد نیاز شما بر اساس هدفتان برای استفاده از این محصول تعریف می‌شود. به عنوان مثال بعضی از فروشگاه‌ها، محصولاتشان را در ساک دستی مخصوص به برند خودشان می‌گذارند و به مشتری تحویل می‌دهند. بعضی از مجموعه‌ها از ساک دستی تبلیغاتی در نمایشگاه‌ها استفاده می‌کنند. چنین اهدافی به تیراژ بالای شاپینگ بگ نیاز دارند. در مقابل، برای فروش محصولات لوکس، باید ساک دستی‌های منحصر به فرد و لوکسی سفارش داد که شایسته پرستیژ و نام برند باشند. مشتریان برندهای لوکس، محدود اما حرفه‌ای هستند. برای چنین مشتریانی،‌ تعداد زیاد شاپینگ بگ نیاز نیست، اما حرفه‌ای بودن طراحی و استفاده از بهترین متریال برای چاپ، اهمیت بسیاری دارد.

images_1667717327

اگر قصد دارید برای کاربردهایی مثل بسته‌بندی محصول یا نمایشگاه، ساک دستی سفارش بدهید، تیراژ بالا از نظر اقتصادی به نفع شماست؛ زیرا قیمت تمام شده هر ساک دستی کم‌تر از سفارش تکی این محصول است. اما اگر محصول لوکسی دارید که باید در بسته‌بندی منحصر به فرد باشد، پرداخت هزینه بیشتر ارزشش را دارد و برای حفظ اعتبار برند و محصول، ضروری است.

چاپ سربرگ در تهران

چاپ سربرگ در تهران برای شرکت‌های تهران و اطراف مناسب است؛ البته مجموعه فرتاک خدمات خود را به تهران محدود نکرده و امکان ارسال محصولات به سراسر کشور را دارد. سربرگ محصولی است که در اغلب سازمان‌ها استفاده می‌شود. تفاوتی ندارد که می‌خواهید یک قرارداد بنویسید یا گزارش کار، بهتر است از کاغذی استفاده کنید که در قسمت بالایی آن سربرگ مزین به نام برند خودتان چاپ شده باشد. با این کار هم اعتبار برندتان افزایش پیدا می‌کند و هم احتمال سوء استفاده کم‌تر می‌شود. از آنجایی که کاربرد سربرگ در سازمان‌های مختلف زیاد است، معمولا با تیراژ بالا سفارش داده می‌شود.

چاپ کاتالوگ

کاتالوگ‌ کاربردهای مختلفی در تبلیغات و برندینگ دارد. بعضی از کسب و کارها، کاتالوگ را به عنوان یک معرفی‌نامه از برند و محصولاتشان به مشتریان ارائه می‌دهند. این یکی از روش‌های استفاده از محصولات چاپی برای تبلیغات است. بعضی از برندها، کاتالوگ‌های حرفه‌ای‌تری چاپ می‌کنند که در آن جزئیات مختلفی درباره هر محصول یا خدمات وجود داشته باشد. آن‌ها همچنین از بهترین کاغذ برای کاتالوگ استفاده می‌کنند تا ماندگاری بالایی داشته باشد. سپس این دفترچه‌ها را به نمایندگان فروش یا بازاریاب‌ها ارائه می‌دهند تا هنگام صحبت با مشتری از آن استفاده کنند یا برای شناخت ویژگی‌های محصول و فروش، اطلاعات کافی داشته باشند.

images_1667717328

کاتالوگ‌های تبلیغاتی دسته اول، معمولا با کاغذهای گلاسه معمولی چاپ می‌شوند و از آنجایی که قرار است در اختیار تمام مشتریان قرار بگیرند، در تیراژ بالا به چاپ می‌رسند. اما محصولات دسته دوم، کاربرد منحصر به فردی دارند و بخاطر تعداد صفحات بیشتر و استفاده از کاغذ مرغوب، قیمت بالاتری هم دارند. در نتیجه معمولا در تیراژ پایین‌تر و به تعداد نمایندگان فروش به چاپ می‌رسند. البته کسب و کارهای بزرگی که نمایندگان فروش زیادی دارند، باید این کاتالوگ‌ها را هم در تیراژ بالا چاپ کنند.

آیا امکان سفارش محصولات در تیراژ پایین وجود دارد؟پاسخ این سوال تا حد زیادی به نوع محصولی که سفارش می‌دهید، بستگی دارد. به عنوان مثال محصولی مانند سربرگ، همیشه در تیراژ بالا سفارش داده می‌شود و امکان چاپ محدود آن وجود ندارد. اما چاپ پوستر تکی، خدماتی است که توسط بعضی از چاپخانه‌ها ارائه می‌شود. پس ابتدا باید هدف خود از چاپ محصول مورد نظرتان را مشخص کنید،‌ سپس تعیین کنید که چه تعداد محصول نیاز دارید و در نهایت برای ثبت سفارش اقدام کنید. اگر سوالی در زمینه تیراژ یا سایر خدمات چاپ دارید، کارشناسان چاپ فرتاک پاسخگوی شما خواهند بود. در سایت این مجموعه اطلاعات کاملی درباره تمام محصولات وجود دارد. علاوه بر آن، راه‌های ارتباط با کارشناسان نیز در سایت درج شده است. این افراد با توجه به کاربرد مورد نظر شما، بهترین محصول چاپی را معرفی می‌کنند و در زمینه تبلیغات و برندینگ با چاپ، راهنمای شما خواهند بود.



:: برچسب‌ها: اخبار , چاپ , چاپخانه , تهران , اخبار چاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 فروردين 1404 | نظرات (0)
نوشته شده توسط : reza

نمایشگاه‌هایی که در حوزه کاری شما برگزار می‌شوند، می‌توانند بهترین موقعیت برای فروش محصولاتتان باشند. اگر در چنین نمایشگاه‌هایی یک غرفه داشته باشید و برای حضور خود برنامه‌ریزی کنید، به مزیت‌های بسیاری دست پیدا می‌کنید؛ از فروش محصول گرفته تا برندسازی و معرفی به مشتریان احتمالی. یکی از مهم‌ترین کارهایی که قبل از برگزاری نمایشگاه باید انجام بدهید، سفارش تبلیغات چاپی برای معرفی برند و محصولاتتان است. به یاد داشته باشید که مدت زمان برگزاری نمایشگاه محدود است و طی چند روز ممکن است صدها نفر به غرفه شما مراجعه کنند. بدیهی است که به صورت حضوری نمی‌توانید پاسخ سوال تمام مراجعه‌کنندگان را بدهید، اما با تبلیغات چاپی می‌توانید همه آن‌ها را با محصولات و خدماتتان آشنا کنید. در این مقاله درباره تبلیغات چاپی مورد نیاز برای چنین موقعیتی صحبت می‌کنیم.

چاپ بگ تبلیغاتی

بگ تبلیغاتی یکی از جذاب‌ترین وسایلی است که به آن نیاز دارید. افراد حاضر در نمایشگاه، وقتی ساک دستی مزین به نام برند شما را در دست دیگران ببینند، درباره محتویات آن کنجکاو می‌شوند و تمایل دارند خودشان هم یک بگ بگیرند. در نتیجه در طول گذشت‌ و گذاری که در سالن‌ها انجام می‌دهند، به دنبال غرفه شما هستند و به محض دیدن نام برندتان، به سمت غرفه شما می‌‌آیند. چاپ شاپینگ بگ بخاطر اینکه محتویات داخل آن مشخص نیست و احتمال دارد داخل آن هدیه‌ای کاربردی وجود داشته باشد، توجه افراد را جلب می‌کند. البته خود این وسیله هم کاربردی است و می‌توان بعدا هم از آن استفاده کرد. به همین دلیل است که بسیاری از برندهای حرفه‌ای، از ساک دستی‌های لوکس برای تبلیغات برندشان استفاده می‌کنند.

طراحی کاتالوگ

کاتالوگ باید دانش‌نامه محصولات شما باشد. کاتالوگ کتابچه‌ای چند برگی است که نام اطلاعات کاملی درباره برند و محصولات و خدمات شما به مشتری ارائه می‌دهد. کاتالوگ‌ها با انواع کاغذ گلاسه تولید می‌شوند و امکان چاپ آن‌ها به صورت سیمی و غیرسیمی وجود دارد. با طراحی کاتالوگ و ارائه آن به مشتری، این فرصت را در اختیار او قرار می‌دهید که بعد از خروج از نمایشگاه، در زمان مناسب، اطلاعات برند شما را مطالعه کند، با آنچه ارائه می‌دهید آشنا شود و برای خرید از شما تصمیم بگیرد.

طراحی کاتالوگ

همانطور که گفتیم، احتمال اینکه افراد زیادی به غرفه شما مراجعه کنند و تیم حاضر در نمایشگاه فرصت پاسخگویی به سوالات همه مراجعان را نداشته باشند، بسیار زیاد است. شما می‌توانید پاسخ پرتکرارترین سوالات را در کاتالوگ درج کنید و آن را به افرادی که به غرفه شما مراجعه می‌کنند، ارائه بدهید. با این کار نه زمان شما برای پاسخگویی به سوالات پرتکرار هدر می‌رود و نه سوالات مخاطبان بی‌پاسخ باقی می‌ماند.

آیا برای نمایشگاه به چاپ فاکتور رسمی هم نیاز داریم؟

بعضی از کسب و کارها برای حضور در نمایشگاه به چاپ فاکتور رسمی هم نیاز دارند. غرفه نمایشگاه برای این دسته از کسب و کارها یک کانال فروش است و آن‌ها استراتژی‌های مختلفی برای بازاریابی و فروش اجرا می‌کنند. اگر محصولاتشان به گونه‌ای باشد که برای خرید و فروش به ارائه فاکتور نیاز داشته باشد، به چاپ فاکتور رسمی یا غیررسمی نیاز خواهند داشت. پس با توجه به نوع محصول، استراتژی‌هایی که برای حضور در نمایشگاه دارید و درخواست مشتریانتان، باید برای چاپ فاکتور هم برنامه‌ریزی کنید.

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که فاکتورهای رسمی برای ارائه به سازمان‌های دولتی کاربرد دارند. در این فاکتورها، کلیه اطلاعات هویتی اشخاص حقیقی و حقوقی به عنوان خریدار و فروشنده ثبت می‌شود و به مهر و امضای رسمی نیاز دارد. فاکتورهای غیررسمی صرفا به عنوان لیستی برای اطلاع از آنچه معامله شده، چاپ می‌شوند و به نوشتن اطلاعات هویتی جزئی نیازی ندارند.

سایر محصولات مورد نیاز در نمایشگاه

مواردی که در قسمت‌های قبل گفتیم، تنها چند نمونه از تبلیغات و محصولات چاپی مورد نیاز برای راه‌اندازی حرفه‌ای یک غرفه در نمایشگاه هستند. شما حتی می‌توانید با بنرها و پوسترها، دکوراسیون غرفه خود را هم طراحی کنید تا نیازی به صرف هزینه زیاد برای سازه‌های بزرگ نمایشگاهی نداشته باشید.

سایر محصولات مورد نیاز در نمایشگاه

در این بخش لیستی از سایر محصولات مورد نیاز برای فعالیت نمایشگاهی را ارائه می‌دهیم:

  • بروشور
  • پوستر
  • ست اداری
  • میز کانتر
  • فولدر
  • هدایای تبلیغاتی مانند دفترچه یادداشت یا جای کاغذ یادداشت
  • استند

سفارش چاپ تبلیغات نمایشگاهی

هنگامی که موعد برگزاری نمایشگاه نزدیک می‌شود، حجم کارهای شرکت‌کنندگان به یکباره افزایش پیدا می‌کند. آماده‌سازی تیم برای حضور در نمایشگاه، پر کردن انبار برای پاسخگویی به نیاز مشتریان، چیدن استراتژی و انتقال تجهیزات مورد نیاز به سالن‌ها از مهم‌ترین کارهایی است که باید انجام شود. بنابراین طبیعی است که مدیران کسب و کارها فراموش کنند به چه محصولات چاپی برای غرفه‌شان نیاز دارند و چه طرحی باید برای این محصولات در نظر بگیرند.

مجموعه فرتاک با سابقه‌ای طولانی در زمینه محصولات چاپی برای تبلیغات، برندینگ و حضور در نمایشگاه می‌تواند بخشی از کارهایی که باید برای غرفه انجام بدهید را برعهده بگیرد. کارشناسان فرتاک به شما در زمینه آنچه برای برپایی غرفه به آن نیاز دارید، مشاوره می‌دهند و بعد از تایید شما، تمام محصولات را با بالاترین کیفیت آماده می‌کنند و در زمان تعیین شده، در محلی که شما می‌‌خواهید، سفارشات را به شما تحویل خواهند داد. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فرتاک مراجعه کنید.

نویسنده: فاطمه مهراسبی



:: برچسب‌ها: اخبار , چاپ , چاپخانه , تهران , اخبار چاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 فروردين 1404 | نظرات (0)
نوشته شده توسط : reza

مردم جامعه امروز بخش زیادی از زندگیشان را در دنیای واقعی سپری می‌کنند. بنابراین تبلیغات، برندینگ و حتی کار کردن در فضای دیجیتال همه نیازهای یک کسب و کار را برآورده نمی‌کند. بخشی از این فرایندها باید در دنیای واقعی و روی کاغذ باشد، به همین دلیل است که شما به چاپخانه نیاز دارید. یک چاپخانه حرفه‌ای و معتبر می‌تواند با توجه به نیازتان، خدمات متنوعی را به شما ارائه بدهد. در ادامه به پرکاربردترین خدمات چاپ اشاره می‌کنیم.

چاپ فاکتور کاربن لس و سایر فرم‌های مورد نیاز برای کسب و کار

چاپ فاکتور کاربن لس ، سربرگ ، کارت ویزیت و ست‌های تبلیغاتی جزو خدمات کاربردی برای کسب و کارها هستند. فاکتورها در دسته رسمی و غیررسمی چاپ می‌شوند و برای ارائه لیست محصولات فروخته شده و قیمت آن‌ها به مشتریان کاربرد دارند. البته یک چاپخانه معتبر، می‌تواند خدمات چاپ فاکتور مالیاتی را هم به شما ارائه بدهد.

images_1660204600

بعضی از محصولات چاپی مورد نیاز برای کسب و کارها هم برای برندینگ کاربرد دارند. به عنوان مثال، برگه‌های A4 معمولی هم می‌توانند نیازهای شما را برآورده کنند، اما اگر از برگه‌ای استفاده کنید که به سربرگ بند خودتان مزین است، تأثیر بیشتری رو طرف مقابل خواهید گذاشت. به یاد داشته باشید در سازمان شما، باید عناصر مختلفی از نام‌ و هویت برندتان وجود داشته باشد. بنابراین حتی چاپ استند و قرار دادن آن‌ها در گوشه‌های مختلف دفتر کارتان هم خالی از لطف نیست.

کسب و کارها با توجه به محصولی که ارائه می‌دهند، به خدمات چاپ دیگری هم نیاز دارند. برای معرفی این محصولات باید از بروشور و کاتالوگ استفاده کرد؛ به خصوص اگر قرار است موقعیت منحصر به فردی مثل نمایشگاه ایجاد شود که در آن، کسب و کار شما به صورت مستقیم با مشتریان احتمالی و واقعی ارتباط دارد. اگر قصد دارید در رویداد خاصی شرکت کنید، مطمئن شوید در زمان مناسب برای سفارش چاپ پوستر، بروشور، کاتالوگ، ساک دستی و سایر تبلیغات چاپی اقدام می‌کنید و آن را در موعد مقرر تحویل می‌گیرید.

چاپ متالایز و سایر انواع لیبل

جزئیات در برندینگ اهمیت بسیاری دارد و یکی از مهم‌ترین جزئیاتی که باید به آن توجه داشته باشید، بسته‌بندی محصولات است. کوچک‌ترین تفاوت در طراحی بسته‌بندی محصولات می‌تواند تفاوت چشم‌گیری ایجاد کند. به عنوان مثال اگر یک محصول را یکبار در یک جعبه معمولی قرار دهید و بار دیگر آن را در یک جعبه متالایزی قرار دهید، تفاوت فروش را مشاهده می‌کنید. جعبه‌های متالایزی رنگ‌ طلایی، نقره‌ای و صدفی دارند و براق هستند. به همین دلیل حس لوکس بودن برای محصولات ایجاد می‌کنند.

به طور کلی چاپ متالایز به معنی چاپ افست روی کاغذ یا فیلم متالایز است. ظاهر جذاب این کاغذها باعث ایجاد افکت منحصر به فرد در چاپ آن‌ها می‌شود. البته هزینه چاپ متالایز نسبت به سایر انواع شیوه‌های چاپی بیشتر است و تأثیری که ایجاد می‌کند هم متفاوت خواهد بود.

یکی از مهم‌ترین کاربردهای چاپ متالایز ، لیبل است. لیبل‌ها برچسب‌هایی هستند که هم درب جعبه را محکم نگه می‌دارند و هم برای برندینگ کاربرد دارند. البته لیبل‌ها را با روش‌های دیگری هم می‌توان چاپ کرد، اما متالایز نسبت به سایر روش‌هایی که برای چاپ این محصولات به کار می‌رود، کیفیت بالاتر و ظاهر جذاب‌تری ایجاد می‌کند.

چاپ پوستر انتخاباتی و سایر تبلیغات انتخاباتی

انتخابات یکی از مهم‌ترین وقایع سیاسی و اجتماعی است که هم برای نامزدهای انتخاباتی و هم برای مردم اهمیت بسیاری دارد. نامزدها فرصت محدودی برای تبلیغات دارند و در همین فرصت محدود باید به مردم نشان بدهند که چه ویژگی‌های مثبتی دارند و با انتخاب شدنشان چه خدماتی ارائه می‌دهند. مردم نیز باید با توجه به تبلیغات و اطلاعات مختلفی که در فضای واقعی و مجازی منتشر می‌شود، نامزدهای مختلف را با یکدیگر مقایسه کنند و تصمیم بگیرند که قصد دارند به چه کسی رای بدهند.

images_1660204602

تبلیغات چاپی بهترین روشی هستند که ارتباط لازم را بین مردم و نامزدهای انتخاباتی برقرار می‌کنند. چاپخانه‌ای که در زمینه چاپ پوستر انتخاباتی و سایر تبلیغات فعالیت دارد، باید تجربه زیادی در این زمینه داشته باشد تا بتواند طرح ارائه شده از سوی ستاد انتخاباتی را با بهترین کیفیت، در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در تیراژ بالا به چاپ برساند. در تبلیغات انتخاباتی، علاوه بر پوستر به محصولات دیگری چون تراکت و ساک دستی هم نیاز خواهید داشت.

سفارش چاپ به بهترین چاپخانه تهران

تعداد چاپخانه‌ها در شهرهای مختلف بسیار زیاد است، اما نکاتی وجود دارد که برای انتخاب بهترین چاپخانه باید به آن توجه داشته باشید. ارائه خدمات متنوع متناسب با نیاز شما، کیفیت کار بالا، خوش‌قولی و تحویل زودهنگام از جمله ویژگی‌های یک چاپخانه معتبر است. مجموعه فرتاک یکی از بهترین چاپخانه‌های تهران است که سال‌های زیادی است در این حوزه فعالیت دارد و با برندهای معتبر بسیاری همکاری کرده است. برای بررسی خدمات فرتاک و سفارش چاپ، روی لینک سایت کلیک کنید. چاپخانه فرتاک امکان ارسال محصولات چاپی به سراسر کشور را نیز فراهم کرده است.



:: برچسب‌ها: اخبار , چاپ , چاپخانه , تهران , اخبار چاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 فروردين 1404 | نظرات (0)
نوشته شده توسط : reza

این روزها روش های بسیاری برای تبلیغ برند و محصولات به بازار وجود دارد، که یکی از اصلی ترین و کاربردی ترین آن ها تبلیغات چاپی می باشد. تبلیغات چاپی در انواع مختلف انجام می شود که هر کدام با توجه به نیاز و درخواست صاحبین کسب و کارها آماده سازی و منتشر می شوند. برای مثال اگر توجه کرده باشید هنگامی که یک فیلم اکران می شود تعداد زیادی از پوستر در سطح شهر و مقابل سینماها برای جذب مخاطب چسبانده می شود و یا برخی فروشگاه ها نام و لوگوی برند خود را بروی ساک های دستی کاغذی چاپ می کنند تا مشتری های آن ها با قدم زدن و استفاده از این ساک ها بصورت تبلیغات متحرک برای کسب و کارشان عمل کنند.

در ادامه مقاله به شما سه نوع تبلیغات چاپی پرکاربرد را معرفی می کنیم که می توانید از آنها برای گسترش کسب و کار خود استفاده نمایید.

print folder - انواع روش های تبلیغات چاپی برای گسترش کسب و کار - تبلیغات چاپی

چاپ فولدر برای نگهداری از اسناد کاغذی

فولدرها همواره یکی از اصلی ترین خدمات مورد نیاز برای کسب و کارهای مختلف بوده اند. چاپ فولدر با کیفیت روشی بسیار فوق العاده است که به همکاران و مشتریان شما حرفه ای بودن شما را گوشزد می کند. همچنین استفاده و چاپ فولدر موجب حفظ اسناد کاغذی شما گردیده و از فرسودگی آن ها جلوگیری می کند. یکی از خدمات ارائه شده در مجموعه چاپ فرتاک، چاپ فولدر در انواع و طرح های مختلف می باشد که متناسب به نیاز و تعداد درخواستی مشتریان در اختیار آن ها قرار می گیرد. معمولا فولدر ها در دو سایز A3 و A5 چاپ می شوند اما در مجموعه فرتاک امکان چاپ آنها در سایز A4 نیز فراهم می باشد.

فولدرها در انواع مختلفی در اختیار مشتریان قرار می گیرند که عبارتند از :

چاپ فولدر با جای کارت - فولدر تبلیغاتی - فولدر با جای CD - چاپ فولدر با جای کارت ویزیت - چاپ فولدر اختصاصی - فولدر عمومی.

چاپ پاکت و سربرگ - انواع روش های تبلیغات چاپی برای گسترش کسب و کار - تبلیغات چاپی

چاپ سربرگ در تهران

سربرگ ها بخش مهمی از ساز و کار اداری و نامه نگاری های درون سازمان هستند، با وجود اتوماسیون و آنلاین شدن کسب و کار ها باز هم نیاز به مکتوب کردن قرارداد ها و برخی نامه های رسمی داریم. پس با توجه به این موضوع چاپ سربرگ همچنان یکی از مهمترین راه های کسب درآمد چاپخانه ها می باشد.

بهتر است بدانید که نامه نگاری های اداری تنها جایی نیستند که سربرگ ها در آن کاربرد دارند، هر جایی که نیاز به کاغذ باشد ما به سربرگ ها نیاز داریم. برخی از کسب و کارها مثل مراکز درمانی و یا مطب های پزشکان نیاز دارند تا برای اعتبار بخشیدن به برگه های خود نام خود و یا پروانه ی خود را در سربرگ ها درج کنند. مثلا : نسخه های بیماران و یا فیش های بیمه جهت ارائه راحت تر به داروخانه ها.

اکنون که کمی با کاربرد سربرگ ها آشنا شدید مرکز چاپ فرتاک را به شما معرفی می کنیم، مجموعه ی ما با چاپ سربرگ در تهران و تحویل به سایر نقاط کشور همواره آماده خدمت رسانی به شما می باشد و هر زمان که نیاز به مشاوره در این خصوص داشتید می توانید با ما تماس بگیرید.

شما با مراجعه به سایت چاپ فرتاک می توانید تعداد و نوع سفارش خود را باتوجه به نیاز مجموعه ثبت نمایید.

dynaplus catalogus post 2 edited - انواع روش های تبلیغات چاپی برای گسترش کسب و کار - تبلیغات چاپی

طراحی و چاپ کاتالوگ

حتما می دانید که مشتریان باید با محصولات شما آشنا باشند تا از شما خرید بکنند، در نتیجه یکی از اولین کارهایی که به عنوان یک مدیر یک کسب و کار باید انجام دهید معرفی محصولات و خدماتی است که ارائه می دهید. چاپ کاتالوگ یکی از راه های پراستفاده از گذشته تا کنون می باشد، در یک کاتالوگ استاندارد همه ی اطلاعاتی که مشتری شما نیاز دارد درباره ی محصول و خدماتتان بداند را در آن می گنجانید. مشتری با خواندن این اطلاعات و نیازسنجی خود متوجه می شود که آیا محصول و خدمات شما را نیاز دارد یا خیر.

این روزها برندسازی یکی از مهمترین کارهایی است که کسب و کارها باید بدان اهمیت بدهند، فرایند بازاریابی و فروش این روزها فرایندی پیچیده می باشد، باید به مشتری نشان داد که به او اهمیت می دهیم، کاتالوگ ها یکی از بهترین ابزارهای انتقال اطلاعات به کاربران می باشند و باعث تعامل بیشتری آن ها با برند و کسب و کار شما می شوند، شما با انتقال اطلاعات به مشتری به آن ها می فهمانید که به نیازهای آنان اهمیت می دهید.

معرفی مزایای چاپ کاتالوگ برای کسب و کار شما

  • انتقال اطلاعات با روش‌های بصری
  • انتقال اطلاعات بدون نیاز به حاشیه و به صورت مختصر و مفید
  • انتقال اطلاعات با جزئیات کامل به مشتریان
  • انتقال اطلاعات به تعداد زیاد مشتریان
  • افزایش اعتبار برند و محصولات
  • عدم نیاز به مراجعه حضوری به فروشگاه و امکان مطالعه ویژگی‌های محصولات در اوقات فراغت
  • تبلیغات
  • ابزار موثر در بازاریابی
  • سهولت در تصمیم‌گیری درباره انتخاب محصول به علت وجود تصاویر و اطلاعات کامل درباره محصولات
  • امکان مقایسه محصولات مختلف

کلام آخر

این روزها که انواع مختلف تبلیغات در فضاهای مختلف صورت می گیرد به عنوان یک صاحب کسب و کار باید بدانید که همگی این تبلیغات اثرگذار هستند و نباید از آنها غافل شد، زیرا ممکن است رقیب شما با همین روش ها مشتریان بیشتری را جذب خود کند و شما رقابت را به آنها ببازید.

تبلیغات چاپی یکی از روش های مرسوم است که از گذشته کسب و کارها انجام می دادند، شما می توانید با مجموعه چاپ فرتاک تماس بگیرید و محصولات چاپی مورد نیاز خود را به ما سفارش دهید تا ما در اسرع وقت آنها را به شما تحویل دهیم.



:: برچسب‌ها: اخبار , چاپ , چاپخانه , تهران , اخبار چاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 فروردين 1404 | نظرات (0)